Notícies

El Júnior Negre femení se'n va de torneig a Torneig a Menorca

Publicat el dia 25.04.2019

foto d'equip

Els dies 16 a 20 d'abril el nostre júnior Negre va anar a la població d'Es Castell, a l'illa de Menorca per jugar el torneig organitzat pel CB ES CASTELL

La Mar Expósito i la Martina Crespo ens han fet un resum diari i audiovisual de tot el que van viure.

MENORCA SETMANA SANTA JUNIOR FEMENÍ

DIMARTS 16:

Eiiiiiii ja som al port de Barcelona per embarcar al barco que ens portarà cap a Menorca... Algunes estem nervioses ja que el barco ens fa una miqueta de respecte jeje. Quan arribem al port veiem tots els equips allà. Quina patxoca!!

Pugem al barco i el primer que vam fer va ser anar cap als camarots.... I quina sorpresa jajaj diminuts. Ens vam separar la Marina, l’Andrea, la Crespo i la Ari Muñoz en un camarot. La Pati, l’Adri la Marta i la Mar en un altre. I la Jana, l’Adri Bertran, el Roger i el Marcos a l’altre. Vam pujar a coberta a jugar una mica a cartes i després vam anar a dormir. Bueno no se si vam dormir gaire... es notaven totes les onades.

DIMECRES  17:

Vam arribar al port de Maó, quina preciositat!! Algunes jugadores vam pujar a coberta i va ser meravellós.

Ja instal·lades vam baixar a la gespa de a baix i vam estar jugant una mica a cartes i just abans de dinar vam anar a una petita cala que hi havia allà a prop dels apartaments. Vam tirar unes quantes fotos i al Roger se li va acudir la idea de fer alguna cosa tot l’equip cada cop que fiquéssim un triple, vam estar una bona estona decidint... Sortia cada idea... finalment vam decidir un signe pels triples i un altre per cada entrada que féssim amb la mà “dolenta”.

A la tarda ja teníem el nostre primer partit!! Vam jugar contra Llefià. No vam jugar de la manera que esperàvem, i això va suposar la primera derrota i començaven les primeres lesions!!

I va arribar la FAMOSA NIT. L’Adriana Bertran, l’Adriana Baeza i la Martina Crespo dormien a un apartament i la Ari Muñoz i la Mar Expósito en un altre. A les 2 de la matinada la Martina comença a trucar a tot l’equip però no li contesta ningú fins que al final la Mar li agafa. La Martina tota nerviosa juntament amb l’Adri Baeza parla amb la Mar i li diu que vagi a buscar al Marcos i al Roger perquè creuen que hi ha algú al seu apartament. La Mar al principi no s’ho creu ja que es pensa que és una broma. Finalment al cap de 10 minuts s’ho creu desperta a l’Ari Muñoz i se’n va cap al apartament de les altres. Al trucar a la porta surten disparades i correm totes cap a l’apartament on està la Muñoz. L’Adri Bertran mentrestant continua dormint al seu apartament amb la porta oberta. Ens fiquem les 4 a dintre l’habitació cagades de por. La Crespo cridant, l’Adri tremolant i mig plorant, l’Ari Muñoz parada sense immutar-se i la mar casi plorant. Ens estàvem calmant i de cop les llums de l’apartament s’apaguen. Ens vam ficar a cridar, plorar, tremolar... i de cop la Adri diu agafeu totes una “percha” i anem a buscar als entrenadors. Sortim corrents de l’apartament i correm cap a l’habitació dels entrenadors. Finalment  vam acabar dormint totes l’Adriana Bertran incluïda que la vam anar a despertar més tard totes en un mateix apartament. Quina nit...!!

DIJOUS 18:

Matí de descans en el qual volíem anar a la platja però pel mal temps no vam poder anar i ens vam quedar als apartaments...Una estona de Mujeres y Hombres y Vicevera i el Concurso del año. Vam endevinar prous anys.. jajaj ens hauríem endur un bon sac de diners!!!

Dijous al tarda teníem partit contra Arenys sub21!! Vam jugar un molt bon partit i ens vam endur la victòria!! Però continuem amb les lesions...

DIVENDRES 19:

Al matí vam jugar contra un gran equip, el FEMENI OSONA. Vam perdre però va se un bon partit el qual va portar a una gran amistat entre les jugadores dels dos equips.  A partir d’aquí ens vam anar coneixent al menjador, al pavelló...

A la tarda vam jugar contra Bàsquet Pla, partit complicat el qual va estar molt igualat. Però que finalment ens vam endur la victòria. JA ESTAVEM CLASSIFICADES PER LES SEMIS.

DISSABTE 20:

El nostre rival: Llefià sub21. Un partit bastant accidentat on no va acabar amb no moltes amistats... El partit va ser intens però ni el cos ni el cap ens van donar per tant. Finalment després d’un llarg partit va acabar amb una derrota i en quedàvem a les portes de la final on teníem molt clar amb quin equip aniríem...Femení Osona.

A la tarda anem cap al pavelló i vam veure les diferents finals, però la bona va ser la última la femenina entre LLefià i Osona. Allò era una festa tothom animant Osona, menys els propis equips del Llefià. I tothom cantant: Si l’Osona és el millor piquem de mans... Si l’osona és el millor piquem de mans... si l’Osona és el millor, si l’Osona és el millor, si l’Osona és el millor piquem de mans... Tots els equips: Arenys, Santa Coloma, Alcazar,... tothom cantant. Finalment es va endur la victòria Osona per +37. Vam anar a buscar tots els premis a baix. I la Jana es va endur el premi com a Top 5. Molt orgulloses d’ella.

A la nit el Marcos i el Roger ens van deixar sortir fins les 4!! Vam estar una estona als apartaments i després vam baixar a la platja on ens vam trobar amb els 3 equips d’Arenys.... Quantes coses van passar en aquella platja... Però és un secret i us deixem una miqueta amb l’intriga... Només us diem que van sorgir bones relacions.

DIUMENGE 21:

Ens llevem, fem maletes i ens anem cap a Maó on passarem el dia. Vam recórrer tot Maó per trobar una farmàcia per les biodramines y després se’ns va acudir la brillant idea de anar a dinar al Telepizza que estava a l’altre punta... Unes lesionades, les altres cantant el ooooooh ulele.... i els altres amb mal de cap. Com us podeu imaginar, un espectacle.

A la nit ja vam anar cap al barco retorn cap a Barcelona... Sort de les biodramines que sinó... Com es movia allò, mare meva!!

I aquí s’acaba el nostre viatge/ torneig a Menorca. On ens va servir per fer pinya, conèixer nova gent, aprendre més bàsquet i només dir-vos que ens ho vam passar BOMBA!!!

L’ANY QUE VE HI TORNEM, PERÒ ACOMPANYADES DE MÉS EQUIPS DE VEDRUNA!!!